En resumen

Era que el feu feia un pacta amb el senyor feudal que consistia en el fet de jura fidelitat a canvi de que se li lliures un domini real.

Mejor respuesta

Marianitaramos0
8

Era que el feu feia un pacta amb el senyor feudal que consistia en el fet de jura fidelitat a canvi de que se li lliures un domini real.