GeografíaBásico2 respuestas

Porque africa es un pais periférico?

Porque africa es un pais periférico?

En resumen

Africa es un pais periferico ya que es un pais pobre, ya que alterna un sistema rodumentario en produccion, bajos salarios, pobreza, mano de obra barata, normalmene es un pais muy periferico, porque hay mucha escazes de dinero, hambre, pobreza, bajos salarios, etc.

Mejor respuesta

Esaphanie
9

Africa es un pais periferico ya que es un pais pobre, ya que alterna un sistema rodumentario en produccion, bajos salarios, pobreza, mano de obra barata, normalmene es un pais muy periferico, porque hay mucha escazes de dinero, hambre, pobreza, bajos salarios, etc.

Otras 1 respuestas

Respuesta 2

Raquebg19
6

Primero que todo Africa no es un país es un continente y sus países si son periféricos por la pobreza y la economia.