Por favor una canción en español y ingles para grado 6?
Por favor una canción en español y ingles para grado 6.
Por favor una canción en español y ingles para grado 6.
En resumen
- Español : Una canción podría ser : Robarte un beso - Ingles : Una canción podría ser : Shape of you ¡Espero que te sirva!
- Español : Una canción podría ser : Robarte un beso - Ingles : Una canción podría ser : Shape of you
¡Espero que te sirva!
Una en inglés puede ser - SHAPE OF YOU de Edd Sheeran
Y una en español - PERFECTA tambien de Edd Sheeran.
Good morning dear teacher good morning how are you I´m very glad to see you and say hello to you tururruru. Buenos días querido maestro buenos días como estas yo estoy feliz de verte y de saludarte . Tutururur.
There’s a fire starting in my heart Reaching a fever pitch, It’s bringing me out the dark Finally I can see your crystal clear Go head and sell me out and I'll lay your shit bare See how I leave with every piece of you…
We were born to make history Nacimos para hacer historia Don't try, to live so wise don't cry, 'cause you're so right don't dry, with fakes or fears 'cause you will hate yourself in the end No trates de vivir tan…